Ridpasset

åhh vilken jobbig dag i stallet!
Började med att rida ut och han var jättefin, övade mycket lydnad osv! Red inte så långt, kanske 30 minuter :)
Aja sen skulle jag mocka fixa, foder + hö, och släppa in alla hästar. Så när jag skulle fixa hö märkte jag att ingen häst hade hä så då var det bara att fixa det till 9 hästar och hö:et var ju inte det bästa!
Sen skulle jag fixa foder och då hade en häst skitit i krubban så då var det bara att ta bort det och göra rent.
Sen skulle jag släppa in hästarna och jag var ju helt själv och alla hästar var verkligen helt GALNA!
Haha men jag dog inte ändå så posetivt på något sett ;) Juste det brukar ta 20 minuter att ta in alla hästar och idag tog det 1.05 minuter och 3 hästar var ändå i ridhuset :O

höögt över :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

- varför rider du?

- varför går inte du och jag på balett så duktiga som vi är?

- varför är jag hyper?

- varför är du hyper?

- varför är vi allmänt störda ibland? :D

-- varför älskar jag dig?

- varför älskar du mig?

- vad heter din polle?

- vad heter din tränare?

- varför blir hästar för gamla för en?

- varför kan jag inget om hästar?

- varför är jag en datanörd?

okej, jag kommer inte på något :P

2011-02-08 @ 20:26:27
URL: http://holmbergz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0